Odbiory mieszkań

Usługę technicznego odbioru mieszkania przeprowadzamy zgodnie z poniższą procedurą.

Etap 1. Dostarczenie dokumentacji

Po pierwszym kontakcie telefonicznym/ mailowym prosimy Klientów o przesłanie nam posiadanej dokumentacji technicznej (rzuty architektoniczne, branżowe), prospektu informacyjnego, standardu wykończenia oraz wszelkich posiadanych informacji dotyczących mieszkania/ lokalu. Przeprowadzamy analizę dostarczonych materiałów, w razie potrzeby zwracamy się z prośbą o ich uzupełnienie. Większa szczegółowość informacji umożliwia nam wychwycenie nawet najmniejszych usterek!

Etap 2. Odbiór mieszkania

Bezpośrednio przed wizją lokalną ustalamy z Klientem jej przebieg.

Techniczne odbiory mieszkań przeprowadzamy zgodnie z obowiązującymi normami, wytycznymi wykonania i odbioru robót budowlanych przy użyciu najnowocześniejszego sprzętu. Sprawdzone zostają m.in.:

  1. Jakość, pionowość, płaszczyzny wykonanych tynków na ścianach i sufitach wraz z kątami przecinających się płaszczyzn.
  2. Jakość, poziom, spadek podłoży betonowych i posadzek.
  3. Stolarka okienna, drzwiowa wraz z parapetami (jakość wykonania, szczelność, regulacja) oraz prawidłowość wykonania otworów.
  4. Jakość, pionowość, estetyka wykonania itp. wykonanej elewacji zewnętrznej.
  5. Jakość, poziom, spadek, estetyka wykonania balkonów i tarasów.
  6. Jakość, poziom, estetyka wykonania balustrad.
  7. Instalacje wewnętrzne (C.O, wod-kan, elektryczne, wentylację).
  8. Piwnica, garaż, komórka lokatorska.
  9. Wymiary pomieszczeń.
  10. Inne wyżej nie wymienione, a konieczne do wykonania kompleksowego odbioru mieszkania.

Etap 3. Protokół odbioru mieszkania/ lokalu

Omawiamy z Klientem wypuntkowane usterki oraz pomagamy wypełnić protokół odbioru mieszkania.

Etap 4. Po odbiorze

Po wykonanej usłudze i zadowoleniu naszych klientów wystawiamy fakturę VAT (nie przyjmujemy gotówki, obowiązuje płatność przelewem bankowym z ustalonym terminem płatności).

(Etap 5. Późniejsze wsparcie)

W miarę potrzeb i naszych możliwości staramy dzielić się z Klientami swoją wiedzą i doświadczeniem. Chętnie odpowiadamy na wszelkie pytania.

Obowiązujące normy

  1. PN-70/B-10100. Roboty tynkowe. Tynki zwykłe. Wymagania i badania przy odbiorze.
  2. PN-70/B-10101. Roboty tynkowe. Tynki szlachetne. Wymagania i badania przy odbiorze.
  3. PN-70/B-10122. Roboty okładzinowe. Suche tynki. Wymagania i badania przy odbiorze.
  4. PN-B-10110:2005. Tynki gipsowe wykonywane mechanicznie. Zasady wykonania i wymagania techniczne.
  5. PN-53/B-1014. Podkłady pod posadzki. Posadzki z płytek kamiennych, klinkierowych.
  6. PN-76/8841-20. Podkłady pod posadzki. Posadzki z parkietu i paneli podłogowych.
  7. PN-75/B-10121. Okładziny z płytek ceramicznych szkliwionych. Wymagania i badania przy odbiorze.
  8. PN-88/B-10085. Stolarka budowlana. Okna i drzwi. Wymagania i badania przy odbiorze.
  9. WTWiORB wydane przez Instytut Techniki Budowlanej oraz inne nie wymienione normy.

Cennik

Podane ceny są poglądowe, dokładna wycena zostanie przedstawiona po kontakcie mailowym lub telefonicznym.

Cena odbioru mieszkań w Krakowie:

  • mieszkanie do 40m2 - ok. 250,00 zł brutto,
  • mieszkanie do 80m2 - ok. 350,00 zł brutto,
  • mieszkanie powyżej 80m2 - indywidualnie.

Cena odbioru mieszkań poza Krakowem:

  • mieszkanie o dowolnej powierzchni - indywidualnie.

Sprzęt, na którym pracujemy

Kamera termowizyjna FLIR

Kamera termowizyjna Flir One przeznaczona dla telefonów z systemem Android. Wyposażona w aparat termiczny Lepton oraz wysokiej rozdzielczości kamerę światła widzialnego VGA.

Dalmierz Bosch GLM40

Dalmierz laserowy posiada wiele funkcji – dzięki niemu możemy wykonywać precyzyjne pomiary długości, powierzchni oraz kubatury. Zasięg do 40m.

Wilgotnościomierz Testo 606

Jest to kompaktowe urządzenie do pomiaru wilgotności drewna, ścian i innych powierzchni oraz materiałów budowlanych.

oraz inne:

  • wykrywacz profili i przewodów,
  • miernik elektryczny,
  • szczelinomierz klinowy,
  • łata 2m,
  • kątownik o ramieniu 1m,
  • taśma miernicza,
  • inne niezbędne narzędzia.

Poniżej przedstawiamy wybrane opinie naszych klientów:

Artur:

"Bardzo dokładna ocena mieszkania przy odbiorze technicznym. Byłem zaskoczony poziomem drobiazgowości i rzetelności. Dla mnie bardzo istotna była również pomoc pana Łukasza przy wypełnianiu protokołu co wiąże się z właściwym dla branży doborem słów i sformułowań. Kolejny aspekt to skuteczna konfrontacja p. Łukasza z kierownikiem budowy podczas której merytorycznie wypunktował rozmówcę. Gdy jakiś czas po odbiorze technicznym ponownie potrzebowaliśmy wsparcia p. Łukasz już za darmo udzielił fachowej pomocy. Polecam!"

Janusz:

"Współpraca z Panem Łukaszem to przyjemność. Bardzo profesjonalnie i dokładnie pomógł odebrać mieszkanie od dewelopera pod kątem jakości i dokładności wykonania. Zwraca uwagę na szczegóły, które mnie by umknęły. Polecam wszystkim, którzy potrzebują świetnego fachowca do odbioru mieszkania lub domu."

Arkadiusz:

"Bardzo profesjonalny i rzetelny odbiór. Pan Łukasz bardzo dokładnie sprawdził każdy zakątek mieszkania przy pomocy odpowiedniego sprzętu i w moim mniemaniu nic nie uszło jego uwadze. Bardzo polecam i pozdrawiam!"

Formularz kontaktowy

Adres korespondencyjny

DreamR Łukasz Kaliński

ul. Św. Filipa 23/4, 31-150 Kraków

tel.: 510-455-582, e-mail: biuro@dreamr.pl

NIP: 6372172077, REGON: 367696856

Siedziba firmy

ul. Kosynierów 7/8, 32-300 Olkusz

Media społecznościowe